Kubica podpisał umowę z Lotosem

czw, 29 marca 2018 godz. 09:51:15 skomentuj F1

fot. Marcin Wyrzykowski

Robert Kubica, kierowca rezerwowy zespołu Williams Racing, pojawił się dziś w Warszawie na konferencji prasowej firmy Lotos. Jedyny Polak w stawce F1 podpisał umowę dotyczącą współpracy z koncernem paliwowym w sezonie 2018. Kubica zostanie jedną z twarzy reklamowych Lotosu.

Firma Lotos poinformowała także, że podpisała umowę z zespołem Williams, która określa trójstronne zasady współpracy.

Jedyny w stawce F1 Polak poinformował także, że nie będzie w tym roku rywalizował w mistrzostwach świata w wyścigach długodystansowych. Swoją decyzję tłumaczył ograniczonym czasem oraz pełnym skupieniem na projekcie F1.

– Sporty motorowe są w DNA Grupy LOTOS. Jesteśmy dumni, że polska marka ponownie pojawi się na kombinezonie Roberta Kubicy, tym razem w najbardziej prestiżowej serii wyścigów samochodowych na świecie, Formule 1 – mówi Mateusz Aleksander Bonca, p.o. prezesa Zarządu Grupy LOTOS S.A.

– Filarem rozwoju firmy są innowacje oraz doskonalenie naszych produktów, procesów i technologii, a jak wiadomo Robert Kubica realizuje podobne zadania w zespole Williams Martini Racing. Mamy wspólne wartości i wiemy, że naj nie bierze się znikąd - dodał Piotr Ciach, członek Zarządu firmy

– Gorąco dziękuję Grupie LOTOS, która mnie wspiera w powrocie do wyścigów F1. Zaangażowanie LOTOSU jest dla mnie bardzo ważne. Ogromnie podziękowania składam też polskim kibicom, którzy stali za mną murem w ostatnich miesiącach. Dziękuję za doping na torach oraz w Internecie. Cieszę się, że ponownie mam zaszczyt reprezentować markę LOTOS, z którą łączy mnie nie tylko pasja do samochodów, ale także konkretne osiągnięcia sportowe – komentuje Robert Kubica.

– Jesteśmy przekonani, że Robert Kubica dostarczy kibicom sportowych emocji do pełna. Wierzymy, że powrót Roberta Kubicy do Formuły 1, jako kierowcy rezerwowego i testowego Teamu Williamsa to początek kolejnego etapu jego kariery i sukcesów sportowych, za które wszyscy mocno trzymamy kciuki – mówi Wojciech Weiss, prezes Zarządu LOTOS Paliwa.

– Współpraca marki LOTOS z najszybszym polskim kierowcą to przemyślana inwestycja oparta na badaniach sponsoringowych oraz uwzględniająca olbrzymią rozpoznawalność Roberta Kubicy w światowym motorsporcie oraz w Polsce. Podpisana umowa dotyczy wykorzystania wizerunku sportowca i jego zaangażowania w działania promujące produkty i markę LOTOS poprzez wspólne wydarzenia marketingowe, o których spółka będzie informować w stosownym czasie - dodał Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A.

 



fot. Marcin Wyrzykowski