Halo z reklamami LED?

śro, 10 stycznia 2018 godz. 10:47:37 skomentuj F1

Sebastian Vettel | fot. F1

Właściciele Formuły 1 po tym, jak wraz z FIA zatwierdzili wprowadzenie od przyszłego roku systemu halo, rozważają dodanie do kontrowersyjnego systemu wyświetlaczy LED, na których mogłaby pojawiać się dodatkowa reklama danego zespołu. Wyświetlacz miałby przypominać te znane z giełd. Eksperymentalne rozwiązanie nadal jest w fazie oceny, ale zespoły pozytywnie przyjęły nowe rozwiązanie.

- Właściciele Formuły 1 mówią o zrobieniu czegoś w formie cyfrowej i myślę, że wykorzystamy to w maksymalnym stopniu. Prawdopodobnie będzie to przypominać notowania giełdowe - mówił Zak Brown, dyrektor wykonawczy McLarena.

- Istnieją zasady, które mówią, co możesz, a czego nie możesz zrobić z halo. System nie może być pomalowany od środka, by nie rozpraszał kierowców. Jak wszystko, halo będzie rozwijało się z biegiem czasu, więc za pięć lat to może wyglądać zupełnie inaczej. Mam nadzieję, że zostanie bardziej zintegrowaną częścią auta. Obecnie wygląda, jakby było dodatkowo przykręcone. To rozwiązanie dla kierowców, ale stwarza więcej możliwości handlowych - zakończył.

- Zawsze szukamy nowych sposobów, by pomóc partnerom komercyjnym. Chcemy, by zespoły i promotorzy byli jak najlepiej widoczni w trakcie wyścigów. Istnieje wiele eksperymentalnych rozwiązań, które testujemy. Coś może ujrzy światło dzienne w zbliżającym się sezonie - dodał rzecznik prasowy F1 dla motorsport.com.